Klaar voor de start - Reisverslag uit Gerona, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Gerona, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Door: Willem T.

Blijf op de hoogte en volg Willem

12 April 2014 | Spanje, Gerona

Vandaag de vierde dag met mijn zusjes samen in Spanje. Morgen vertrek ik op de fiets naar startpunt Gerona en zij vliegen maandag weer naar huis. Als dit het weer wordt voor de komende periode, mag ik niet mopperen. Tot nu toe elke dag rond de 21 graden.

Heenvlucht met fiets is prima verlopen. Spannendste was dat de naam van mijn zus niet goed op het ticket stond en Ryanair daar over het algemeen heel streng (en duur) in is. Alles leek goed te gaan tot in de rij bij boarding mijn zus er feilloos werd uitgepikt. Tarief voor wijziging op de airport is € 150 had ik thuis al gezien. Maar dat viel mee want de wijziging werd kosteloos doorgevoerd met de mededeling dat voor de terugreis een nieuwe boarding pass moest worden uitgedraaid.

Fiets is in elkaar gezet. Voor de vliegreis moest ik lucht uit de banden laten lopen en heb dat hier met mijn handpompje weer op druk proberen te brengen. Geen doen dus. Ik ben op halfzachte banden naar een fietsenmaker gereden om de boel op spanning te brengen. Ook maar gelijk een verloopje gekocht van Frans ventiel naar autopomp want veel fietsenmakers ga ik niet tegenkomen.
De eerste 7 kilometer zitten er dus op!

  • 13 April 2014 - 09:01

    Shirley En Cees:

    Willem,

    Super dat je dit gaat doen. Top hoor. Geniet van je fietstochtje :) Respect
    Kijk goed uit!!
    Gr Shirley en Cees

  • 13 April 2014 - 10:08

    Koos En Renee:

    Topper ben je. Denk aan je dadelpijn!

  • 13 April 2014 - 11:32

    Michèle:

    De route ziet er goed uit, ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken!! Enjoy!

  • 13 April 2014 - 18:20

    Arjan:

    Ziet er goed uit! De route gaat zo te zien niet naar huis.

  • 13 April 2014 - 18:56

    Myriam:

    Heel erg stoer Willem. Mooie en indrukwekkende route. Heel veel plezier en geniet ervan.... gaat er niet om welk pad je gaat, maar hoe je hem gaat ...... :) kijk uit naar je reis verslagen en aanzicht kaarten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gerona

Willem

Actief sinds 20 Maart 2014
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 20044

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Sevilla-Santiago-WT

14 April 2014 - 03 Mei 2014

Fietsen van Gerona naar Sevilla

Landen bezocht: