Tona - Reisverslag uit Tona, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Tona - Reisverslag uit Tona, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Tona

Door: Willem T.

Blijf op de hoogte en volg Willem

13 April 2014 | Spanje, Tona

Vanmorgen op station Gerona afscheid genomen van mijn zussen en om 9:00 uur op weg. Binnen 10 minuten was ik al de stad uit en reed op een goed fietspad (verharde grond) door velden en bossen. Tot 25 km heel relaxed en daarna dus van 100 naar 1000 meter en dan weer dalen en stijgen over de rest van de route. Eindoel Tona bereikt na 81 km. Mooie, pittige rit.
Het is vandaag echt fietsweer, zonnig met geregeld bewolking en een fris windje. Slechts 1 foutje door per ongeluk de snelweg op te fietsen maar kon gelukkig nog terug. In Tona is niet veel te beleven maar dat had ik ook niet verwacht op zondag. Tona ligt in de vallei met de grote verkeersaders van Spanje. Morgen de vallei weer uit en dus beginnen met klimmen. Nog geen zadelpijn of andere ongemakken dus morgen weer aan de bak.

• 13 April 2014 - 22:12

Frank:

Veel succes Willem..
    Ik ga het volgen.. leuk..

Frank

• 13 April 2014 - 23:21

Gaby Rozenberg:

Hey Willem,

Spannende fietsroute heb je uitgezocht, met vast ook veel mooi, ruig landschap, en stukken stevig op de pedalen staan. Wel toevertrouwd aan zo´n pittige sportieveling als jij. Leuk om je verhalen hier te kunnen volgen. Geniet ervan! Op tijd in Sevilla voor Semana Santa?

Groetjes,
    Gaby, Bert en de poezenbende

• 14 April 2014 - 09:45

Theo:

Met een klein (!) beetje afgunst jouw eerste verslag gelezen. Het lijkt wel een goede training voor die trip van Lhasa naar Kathmandu.

Veel plezier en hou alles heel.

Oh, mocht je mijn aannemer per ongeluk tegenkomen....., niet stoppen!

Grt,

Theo

• 14 April 2014 - 10:26

Anka:

Succes Willem, wat een geweldig avontuur! Wij volgen je!

• 14 April 2014 - 16:51

Hans:

Hi Willem, gaat helemaal goed komen. Héél veel plezier. Het spaanse woord voor spaken is radios, voor het geval dat. Genoeg eten, door klimmen vliegen de kilo's er af.

Groet,

Hans

• 14 April 2014 - 16:51

Louky:

hoi willem,
    We zijn om 5.15 uur opgestaan en hebben het precies gehaald. Wel weer een rondje gereden bij de parkeerplaats, maar dat ken je wel.
    Jouw auto is ook nog heel, alleen zat er niet genoeg benzine in. Dus maar een beetje bijgegooid.

• 14 April 2014 - 20:04

Ruud En Yvonne:

Hou vol en mijdt die snelwegen!

• 14 April 2014 - 21:30

Irene:

Hey Willem,
    Leuk dat we kunnen mee genieten van jouw reisverslagen. Het zijn wel heeeeel veel kilometers die je gaat afleggen! Respect. Geniet van dit grote avontuur!

Groetjes Irene