Móra d'Ebre - Reisverslag uit Móra d'Ebre, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Móra d'Ebre - Reisverslag uit Móra d'Ebre, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Móra d'Ebre

Door: Willem T.

Blijf op de hoogte en volg Willem

16 April 2014 | Spanje, Móra d'Ebre

Om 9:30 ging het restaurant van de camping open. Ik al gepakt en gezakt voor de deur. Bleek dat ik op brood nog een half uur moest wachten. Dus niet; ik weg en onderweg mijn noodvoorraad van vijgenkoek en candybars opgegeten. Gisteren te vroeg gebluft: onderweg verkeerde afslag genomen. Gelukkig kon ik tussendoor naar een variant van de route van vandaag maar op dit tussendoortje moest ik nu toch naar versnelling 2. Kreeg onderweg ook last van mijn knie. Begreep ik niets van tot ik erachter kwam dat mijn zadel nog in de ( lage) transportstand stond. En dat merk ik dan pas na bijna 300 km...!

Prachtige rit door natuurpark Serre de Montsant. Ben met een dagafstand van 71 km om 14:00 uur in Moira aangekomen en dit stadje aan de Ebro is te leuk om voorbij te fietsen. Zit weer in een prima Hostal en fiets staat achter in een groentewinkel. Morgen kan ik in ieder geval om 7:00 ontbijten en direct weg. Verwacht veel van morgen.

  • 17 April 2014 - 11:05

    Koos:

    Ik dacht even googlen, om te zien waar je zit. Staat deze tekst bovenin de lijst.
    Klinkt gelukkig vertrouwd, dat verdwalen. Ziet er mooi uit daar. Het is ook een wijngebied, lees ik , serre de montsant. Geniet er maar van.
    Koos

  • 17 April 2014 - 11:33

    Mar:

    He Willem, leuk om al je verslagen te lezen. Nu maar hopen dat het weer zo lekker blijft en niet te veel verdwalen...... Geniet met volle teugen van al het moois.
    Mar

  • 17 April 2014 - 16:15

    Ronald:

    Ik zie dat je lekker aan het genieten bent. Nog even staat mij hetzelfde te wachten in Frankrijk. Veel plezier, Ronald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Móra d'Ebre

Willem

Actief sinds 20 Maart 2014
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 20043

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Sevilla-Santiago-WT

14 April 2014 - 03 Mei 2014

Fietsen van Gerona naar Sevilla

Landen bezocht: