Teruel - Reisverslag uit Teruel, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Teruel - Reisverslag uit Teruel, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Teruel

Door: Willem T.

Blijf op de hoogte en volg Willem

19 April 2014 | Spanje, Teruel

En jawel. Weer een pittige dag. 7 uur in touw voor 74 km's. Maar dan wel over pasjes van 1500, 1700 en 2 x 1600 m hoogte. Maar de uitzichten waren er weer naar. Litertje of 5 a 6 water gaat er wel doorheen op zo'n dag. Leuke afdalingen ook maar bij zo'n km of 55 p/u knijp ik toch in de rem. Gaat dan toch wel erg hard met volle bepakking en er is niemand die me op komt vegen als het misgaat.

In Teruel (leuke stad/ 35.000 inwoners) op zoek naar een hostal. De eerste drie waren al uitverkocht. Dat is raar dacht ik. De vierde was raak en toen ik later aan mijn welverdiende biertje zat werd het me duidelijk. Een grootse optocht met maagd Maria en veel trommelaars en fakkeldragers. Daarnaast nog live gezang vanaf balkons op twee pleinen. Pak je dan toch mooi maar weer even mee. Ben (slim) voor het einde alvast maar gaan eten. Als die honderden mensen na afloop een restaurant zoeken, weet je het wel. En dat bleek juist. Superdruk werd het later.

  • 19 April 2014 - 21:09

    Theo:

    Mooie foto's.

    Is het tijd voor een rustpauze om Pasen te vieren?

    Grt,

    Theo

  • 20 April 2014 - 18:21

    Anka:

    Hai Willem, wat geweldig om je reis mee te kunnen lezen. Prachtige foto's maar misschien ook wel eenzaam in de bergen? We leven met je mee en wat vind ik het stoer dat je dit doet! Genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Teruel

Willem

Actief sinds 20 Maart 2014
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 20042

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Sevilla-Santiago-WT

14 April 2014 - 03 Mei 2014

Fietsen van Gerona naar Sevilla

Landen bezocht: