Zamora - Reisverslag uit Zamora, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Zamora - Reisverslag uit Zamora, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Zamora

Door: Willem Teerlink

Blijf op de hoogte en volg Willem

27 April 2015 | Spanje, Zamora

77km

Salamanca is een mooie stad; maar ik had geen hele dag nodig voor alle bezienswaardigheden. De kathedraal is gigantisch en deze wil ik toch van binnen zien. Met het kaartje krijg ik een portable gids met 28 verhalen. Ik luister 1 verhaal en besluit dat religie-geschiedenis me (vandaag) niet interesseert en werk de kathedraal in 20 minuten af. Daarnaast hele dag slecht weer en dus 's-avond maar filmpje gepakt. Rit vandaag was gelukkig droog maar over de uitgestrekte vlaktes staat een straffe koude wind en ik fiets met handschoenen aan en ook een bandana(zo heet zo'n ding toch?) om m'n oren. Geen fijne fietstocht maar in Zamora waait het minder en schijnt zelfs af en toe de zon. Is hier wel even de plaats waar El Cid tot ridder is geslagen.

  • 28 April 2015 - 01:06

    Caminofrans:

    Ola Wilhelm,
    Soms zit ut mee, en soms zit ut tegen, nietwaar?!
    Gegroet
    Bom Caminho,
    Caminofrans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zamora

Willem

Actief sinds 20 Maart 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 20053

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Sevilla-Santiago-WT

14 April 2014 - 03 Mei 2014

Fietsen van Gerona naar Sevilla

Landen bezocht: