Camarzana de Tera - Reisverslag uit Camarzana de Tera, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Camarzana de Tera - Reisverslag uit Camarzana de Tera, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Camarzana de Tera

Door: Willem Teerlink

Blijf op de hoogte en volg Willem

28 April 2015 | Spanje, Camarzana de Tera

95km

Veel minder wind vandaag; echt fietsweer. WW (weer weidse) uitzichten en ook de wolkenlucht is indrukwekkend. De etappe heeft niet veel hoogteverschil, ik schiet dus aardig op en besluit, ook met het oog op nog komende slecht-weer-dagen, nog een aantal km's van de volgende etappe te fietsen. De weersvoorspellingen richting Santiago zijn niet best. Het is een golvend landschap van korensteppes (Tierra de pan) en ik kom in verhouding met andere ritten veel dorpjes tegen (17). De inwonersaantalen variëren van 12 tot 927. Een prima hotel voor €20 en driegangen(incl. vino/aqua) voor €10 maken het af voor vandaag.

• 29 April 2015 - 12:15

Theo:

Als ik het kaartje bekijk zit (fiets) je al aardig noordelijk. Loop je voor op schema?

• 29 April 2015 - 15:04

Ronald:

Trap eens een beetje door man, met je weidse uitzichtengezicht