Ulldemolins - Reisverslag uit Ulldemolins, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Ulldemolins - Reisverslag uit Ulldemolins, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Ulldemolins

Door: Willem T.

Blijf op de hoogte en volg Willem

15 April 2014 | Spanje, Ulldemolins

Voor 8:00 op de fiets. Echter eerst ontbijt en een carajillo. Was nog geen 5 km op weg of had een hond aan mijn fiets hangen. Was wel een verstandige want toen ik mijn zweep tevoorschijn haalde begreep hij direct dat hij beter op een ander kon wachten. Ben blij met dat ding; gisteren hiermee ook een wesp gesloopt die mij had geprikt.

Vandaag 96 km. Op het schema dat ik thuis had gemaakt zou ik 55 doen dus ik zit goed op schema. Wel pittig want laatste stuk was nog stevig klimmen. Heb op de Rohloff tot nu toe standje 4 als lichtste versnelling gebruikt. Kan dus meer aan als het moet.

Natuur wordt steeds mooier en weer blijft prima. Zit nu op een camping. Heb ik al die kampeerzooi in ieder geval niet voor niets meegenomen. Lidl tent is wel erg laag. Gek dat je daar geen cursus Limbo bij krijgt. Onderweg historisch centrum van Montblanc en sta Coloma de Queralt bekeken. In Montblanc voor het eerst andere fietsers gezien. Genegeerd natuurlijk. Heb voorlopig genoeg aan mezelf.

  • 16 April 2014 - 15:01

    Marisa:

    Leuk dat je het leuk hebt! Maar dat kamperen lijkt me niets!
    Groetjes,
    Marisa

  • 17 April 2014 - 10:54

    Koos:

    Hoi Willem,
    Klinkt allemaal goed. Had je nou echt een zweep bij je ? Om de honden op een afstand te houden? Ben je goed voorbereid. Die zweep kan je ook voor die fietsers gebruiken hoor, als je er last van hebt.
    groetjes, uit een redelijk warm nederland.
    Koos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ulldemolins

Willem

Actief sinds 20 Maart 2014
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 20092

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Sevilla-Santiago-WT

14 April 2014 - 03 Mei 2014

Fietsen van Gerona naar Sevilla

Landen bezocht: