A Gudina - Reisverslag uit A Gudiña, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu A Gudina - Reisverslag uit A Gudiña, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

A Gudina

Door: Willem Teerlink

Blijf op de hoogte en volg Willem

29 April 2015 | Spanje, A Gudiña

107km

Ik moet nog 52 km van etappe 13 en leg mezelf op om dan de eerste carajillo te nemen. Dat viel niet mee. Had 'm pas om 13:00 te pakken. Mooie zonnige dag en fris windje. Omgeving is redelijk divers; moet af en toe ook stevig op de pedalen. Ik begin op een hoogte van 700m, stijg naar 1200, dan weer naar 900 en dan weer naar 1150. Dalen is koud; dan jas en bandana aan/om. Met de "bultjes" tussendoor heb ik het ook wel gehad voor vandaag. Ik lig (ruim) voor op schema. Ik zie ook weer pelgrims, zit dus nog in de goede richting.

  • 29 April 2015 - 23:34

    Marion:

    Goed dat je voor ligt op schema. Dat geeft volgens mij wel rust. En je bent al bijna aan het eind van je tocht. Echt jammer dat we elkaar niet gaan treffen. Ik heb nog een nacht thuis en dan op naar het grote avontuur. Geniet van je laatste kilometers en goede reis naar huis.
    Saludos.

  • 29 April 2015 - 23:49

    Kees:

    Ik ben benieuwd hoe je de verandering in het landschap gaat ervaren. Een beetje Zwitserland? Volgens Google maps nog zo'n 200 km naar Santiago, over fietspaden waarschijnlijk meer, maar het eind is in zicht. Een hele prestatie! Al aan het nadenken over de reis van Santiago naar Gerona? --> +1200 km. Mooie laatste ritten toegewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, A Gudiña

Willem

Actief sinds 20 Maart 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 20068

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Sevilla-Santiago-WT

14 April 2014 - 03 Mei 2014

Fietsen van Gerona naar Sevilla

Landen bezocht: