Posadas - Reisverslag uit Posadas, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Posadas - Reisverslag uit Posadas, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Posadas

Door: Willem T.

Blijf op de hoogte en volg Willem

30 April 2014 | Spanje, Posadas

Volgens planning 84 km gefietst. Van de olijven naar het Spaanse graan en vervolgens langs sinaasappelboomgaarden. Helaas nog niet volop vol fruit maar we hebben ze toch nog met vrucht kunnen vastleggen. Beloofde een vlakke rit te worden maar toch nog aardig wat pittige heuveltjes tot 11% toe.
Maar al met al geen zware rit.

Het was weer flink heet vandaag. Koffie in Cordoba en daar natuurlijk over de Puente Romana gelopen. Wat nu toch blijkt is dat mijn zadel iedere keer weer wegzakt als ik 'm hoger zet. Komt door een stukje lam schroefdraad. Ander langer boutje uit de fiets gedraaid en met een moertje van Kees kan ik nu de laatste twee dagen op niveau fietsen. Voorrem vandaag ook stuk gegaan. Gelukkig zijn de fikse afdalingen nu gedaan.

Zijn in Posadas aangeland bij een stel Nederlanders die een Finca beheren. Konden helaas niet meer voor avondeten zorgen maar er was wel een zwembad van 8 bij 20 meter. Heerlijk na zo'n warme dag.