Sevilla - Reisverslag uit Cantillana, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Sevilla - Reisverslag uit Cantillana, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Sevilla

Door: Willem T.

Blijf op de hoogte en volg Willem

02 Mei 2014 | Spanje, Cantillana

Sevilla
2-5-2014

De laatste km's (63). Brengt de stand op 1693 km totaal. Zoals te verwachten werd het richting Sevilla steeds drukker. Omdat het vliegveld op 16 km van her stadscentrum ligt, hebben we besloten om naar het vliegveld te fietsen, deze daar achter te laten en met de taxi naar de stad te gaan. Viel nog niet helemaal mee om de goede fietsroute naar vliegveld te vinden.
Aangekomen bij ons airbnb adres kregen we van Esther gelijk een dikke zoen(taxichauffeur ook). Vervolgens bleek dat de kamer al was verhuurd. Maar geen nood; wij mochten in haar slaapkamer overnachten en zij ging op de bank. In middag klaar voor centrum Sevilla. Wat een mooie en bruisende stad is dit! Kees en ik keken onze ogen uit. En overal druk en gezellig. Met de laatste bus van 23:30 uur weer naar huis. Om 3:15 uur weer op om met taxi naar de airport te gaan. Laatste verrassing was wel dat onze fietsen door de scanner moesten en dat paste natuurlijk niet. Met behulp van kistjes(om fiets schuin te kunnen zetten) en demonteren van het stuur konden ze worden gescand en mee met de vlucht. Hier eindigt dan het avontuur Gerona-Sevilla. Een geweldige ervaring en goed uitgepakte combinatie van 2 weken alleen en 6 dagen met Kees. Voel me vereerd met de getoonde interesse in het dagboek en de leuke reacties daarop. Hans, bedankt voor het doorsturen van het "linkje"; zo is het toch begonnen.

• 04 Mei 2014 - 21:19

Koos:

Goed gedaan, Jochie!
    Koos
    Zie je donderdag bij Traumahelikopter!

• 07 Mei 2014 - 10:28

Aad Looyesteijn:

Mooi verslag, is echt een toffe reis geweest zo te lezen!
    Echt een belevenis, volgens jaar weer?

• 16 April 2015 - 15:37

Hans :

Hola Guillerm, el pasado viernes que no estaba allí, y usted se olvidó de desearles una agradable hora en bicicleta. En esto. Soy la tercera semana de mayo de espalda. Tarjetas de Hans