Bejar - Reisverslag uit Béjar, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu Bejar - Reisverslag uit Béjar, Spanje van Willem Teerlink - WaarBenJij.nu

Bejar

Door: Willem Teerlink

Blijf op de hoogte en volg Willem

24 April 2015 | Spanje, Béjar

85 km

"I snore" waarschuwde een van mijn kamergenoten en inderdaad; een motorzaag is geluidsarm bij hem vergeleken. Vandaag stond weer een stukje oude camino op het programma. Ik denk goed te zitten, open een hek en fiets achtereenvolgens door groepen varkens, schapen en koeien en het pad wordt smaller en moeilijker te fietsen. Probeer verschillende zijsporen maar het wordt allemaal niks en niemand om wat te vragen. Dus km's terug en over de weg de route maar weer opgepakt. Extremadura achter me gelaten en uitzicht op berg met sneeuw. Vanavond voor het eerst koud.

• 24 April 2015 - 21:40

Kees:

Tja, het zat dus niet mee vandaag. Het wordt weer tijd dat je beloond wordt door een pitoresk dorp met dat leuke hotelletje: koud biertje, lekker eten, cognacje toe?
    Gaat lukken, weet ik uit ervaring.

• 25 April 2015 - 21:56

Irene:

Hoi Willem,
    Leuk om je reisverhalen te lezen en de mooie foto's te bekijken. Het is weer een bijzonder avontuur wat je meemaakt. Succes met de Spaanse taal en geniet ervan!

Groeten Irene